woensdag 2 november 2016

Vandaag kijk ik even op mijn blog en zie dat ik bezoeker 888 ben, ik vind het wel grappig en ben blij dat er mensen zijn die mijn blog bezoeken.
Voor vandaag heb ik kaartjes gemaakt voor een niet zo leuke aangelegenheid, mijn ouders vroegen mij een paar kaartjes te maken voor een overlijden.
Ineens viel mijn oog op de stempelset Lotus blossom , deze set zat vorig jaar in de cele-brations.
Ik vind het een hele mooie stempel vooral omdat hij 3 lagen heeft zodat je er echt diepte in krijgt.
stiekem kijk ik alweer uit naar de nieuwe cel-brations in januari maar ik zal nog even geduld moeten hebben.

Voor deze kaarten heb ik de volgende inkpads gebruikt Ellegant eggplant, Perfect plum en Wisteria wonder. De lichtste kleur stempel ik altijd eerst.
Voor de andere kaart heb ik andere inkpads gebruikt namelijk Pear pizzaz, Old olive en Always artichoke.

De voorkant heb ik geèmbossed met een embossingfolder van stampin up.
Tot volgende keer!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten