woensdag 16 november 2016


Vandaag wil ik jullie een cascade kaart laten zien, eentje met heel veel bloemen. Ik heb alle bloemen uit de kast gehaald die ik maar had. De sets die ik heb gebruikt zijn van Flower shop, Petite petals, Grateful bunch en Sweet briar rose. Daarnaast heb ik wat bloemen gebruikt van altenew.



Voor de basis heb ik elegant eggplant gebruikt een mooie donkerpaarse kleur, wat je op de foto niet ziet is dat ik de cascade kaart heb bekleed met designpapier.
De bloemetjes zijn in verschillende tinten rose zoals pink pirouette, melon mambo en strawberry sluch. Door ook wat bloemen terug te laten komen in de kleur elegant eggplant past het geheel mooi bij de kaart.
De bovenste tekst is van Stampin`Up en in dit geval zeer toepasselijk voor mijn lieve schoonmoeder die jarig was.
De onderste tekst komt uit mijn overige collectie.
Verder wil ik jullie er nog op attenderen dat het de laatste weken zijn dat er meerdere sets bij Stampin`Up in de aanbieding zijn ook is er in de week van 21 november een speciale extravaganza actie waar ik jullie nog van op de hoogte houd
Groetjes en bedankt voor je bezoekje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen