woensdag 7 december 2016

Er valt al weer heel wat leuks te zien op internet en heel veel demo`s maken zich alweer op voor 2017. Ikzelf vind de kerst heel gezellig maar met kerstkaarten heb ik persoonlijk niet zoveel.

Dus ook ik kijk uit naar de nieuwe spring summer catalogus en o wat vind ik hem leuk.
Ook de sale-a-brations horen hier weer bij, en ik ben zo enthousiast over de Hey, chick stamp set.
Zo grappig, natuurlijk kon ik het niet laten om hier als eerste mee aan de slag te gaan.


zie hier dus mijn kaartje, als basis heb ik cardstock gebruikt in de kleur soft suede, en het design papier is crusched curry. Daarna ingekleurd met een waterbrusch .
Ben jij ook al nieuwsgierig naar de nieuwe catalogus en de sale-a-brations flyer hou dan goed mijn site in de gaten. Ik wens iedereen fijne feestdagen toe .

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen