zaterdag 15 april 2017

Na een lange tijd ben ik maar weer eens aan het hobbyen geslagen. De winter is niet mijn beste vriend en mijn lichaam wil dan niet zo erg. Maar het zonnetje schijnt weer en dat is een goed begin
helaas is het niet zo bij mij dat ik meteen de nieuwe dingen van Stampin`U promoot. ik kan het soms niet bijhouden zo snel dat de acties voorbij komen.Wel leuk natuurlijk maar ook erg inspannend.
Van 10 april tot 31 mei is er een lijst beschikbaar van de producten die uit de catalogus verdwijnen dus als je wat wilt moet je er snel bij zijn. De nieuwe catalogus is ook weer uit en voor jullie in te zien op 1 juni. Hij ziet er weer goed uit, de nieuwe kleuren zijn weer top en ik kan verklappen dat er 6 nieuwe Nederlandse stempel sets bijkomen.

Ik ben niet iemand die meteen van de nieuwste stempel sets voorbeelden kan maken, en als mijn lijf meewerkt dan pak ik een set waar ik echt mijn zinnen op heb gezet of omdat iemand een bestelling plaatst van een kaartje.

Zelf ben ik fan van Jennifer mc guire en ik volg haar op you tube, zij kwam met dit leuke idee en ik heb daar mijn eigen draai aan gegeven met de stempel set Corner garden van Stampin`Up
de kleur van het cardstock is peekaboo peach, dus de bloemen heb ik ook zoveel mogelijk met die kleur markers ingekleurd. de stempel heb ik eerst met versamark gestempeld en met een clear embossingpoeder bestrooid. Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren en kom je nog eens bij mij kijken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten