dinsdag 2 mei 2017

De nieuwe catalogus is er weer, en ik mag inmiddels wel wat dingen laten zien zoals de nieuwe In-colors 2017-2019. lemon lime twist, Tranquil tide, Powder pink. Berry burst en Fresh fig.
Persoonlijk is mijn favoriet de lemon lime twist maar ik moet zeggen dat de kleuren mooi tussen de bestaande kleuren vallen. Ook onderling zijn deze vijf nieuwe kleuren goed te combineren

zie hier onze nieuwe producten de inktpads, cardstock, markers en en fresh florals designer paper.
vorig jaar was hij er in het blauw/wit en nu dus ook in de nieuwe In-color kleuren



Ook zal ik hier de nieuwe tekst stempel sets plaatsen die Stampin`Up in het nederlands heeft uitgegeven. Deze zijn vanaf 1 juni verkrijgbaar en zeker de moeite waard, ik ben dan ook superblij dat Stampin`Up dit heeft gedaan en heb er al een aantal op mijn verlanglijstje staan.

zie hier onze nieuwe tekst stempels, met een paar superleuke nieuwe bundels.


ik hoop dat alles zo goed leesbaar is, anders hoor ik het wel en kan ik deze flyers ook als pdf naar u versturen. Stempels zijn verkrijgbaar vanaf 1 juni en ook bij mij te bestellen heb je interesse mail dan naar jolandakriek@gmail.com
groetjes jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen