dinsdag 16 mei 2017

Met spanning wacht ik op de postbode, mijn papieren catalogus komt vandaag. gisteren zag ik al enthousiaste berichten op facebook dus ik denk dat ik hem vandaag ook binnen krijg.
Natuurlijk weet ik wat voor nieuwe dingen er zijn maar toch.......zo`n catalogus in je hand is 1000 x leuker dan een digitale versie.

Ondertussen ben ik wat aan het spelen met met de Dragonfly Dreams set met de daarbij passende dies.
ik zag in een filmpje van Dawn hoe je de Dragonfly`s een soort van glas in lood effect geeft en dat heb ik bij deze kaart ook gedaan. ik zal onder de foto aangeven welke kleuren en stempelsets ik heb gebruikt. Op de foto kun je de glans van de Wink of Stella een beetje terug vinden bij de onderste dragonfly.


Stempelsets : Dragonfly dreams, Woodgrain en Awesomely Artistic
Cardstock Emerald Envy, Basic black en Whisper white.
Markers voor de Dragonfly: Rich Razzleberry, Sweet Sugarplum en Bermuda Bay
Inktpads Emerald Envy, Smoky Slate en Rich Razzleberry.
Wink of Stella en een klein stukje Vellum
De sentiment komt ook uit een stempelset van Stampin`Up namelijk :er is er een jarig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten